طرح "استقبال معنوی" در سیستان و بلوچستان در حال اجراست

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۵۰ نقطه اقامتی در استان برای اجرای طرح شناسایی است.

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی گفت: طرح استقبال معنوی در گام اول شامل استقرار روحانیون در مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان در شهر‌های زاهدان و چابهار است که طی آن روحانیون اقدام به راه‌اندازی ایستگاه "استقبال معنوی" می‌کنند.

او گفت: در  طرح، فعالیت‌هایی شامل ایستگاه کودک و نوجوان، اهدای جوایز، مسابقات نقاشی، اکران فیلم‌های نوروزی، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره خانواده و سفر و اقامه نماز جماعت در مراکز اقامتی انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: این طرح با همکاری ستاد سفر استان که شامل اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های مرتبط است برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

مسوول اجرایی طرح "استقبال معنوی" در سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های مرتبط و محوریت تبلیغات اسلامی از ۲۹ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۰ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سعید جان آبادی گفت: مشاوره خانواده، پرسش و پاسخ احکام شرعی و احکام سفر، اتاق کودک و نوجوان برای بازی‌های کودک و نوجوان، بیان مسائل تربیتی، اکران فیلم‌های روز سینمایی و مستند از جمله برنامه‌های در دستورکار طی ۱۰ روز است.

او هدف از اجرای این طرح را شناسایی نقاط مثبت و منفی کودکان و نوجوانان و ارائه آن‌ها به خانواده هایشان و پر کردن اوقات فراغت و گنجاندن خاطره‌ای خوش برای مسافران عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار