سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

توسعه طرح‌های گردشگری در ایلام شکوفایی اشتغال و اقتصاد را در پی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: توسعه طرح‌های گردشگری با توجه به طبیعت زیبای استان منجر به شکوفایی اشتغال و اقتصاد در ایلام می‌شود.

به گفته شهریار عباسی در بازدید از تعدادی از طرح‌های صنعتی و پروژه‌های گردشگری و تولیدی شهرستان بدره، با توجه به طبیعت بکر و زیبای استان، توسعه گردشگری ظرفیت مناسبی برای استفاده از این موهبت الهی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در این بازدید از مجتمع پرورش شترمرغ پرواری و همچنین طرح نیمه تمام گلخانه هیدروپونیک و طرح گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

عباسی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و بررسی راهکار‌های لازم در خصوص رفع موانع تولید این طرح‌ها قرار گرفت.

او در این بازدیدها، ضمن حمایت بیشتر از فعالان گردشگری و سرمایه گذاران طرح‌های تولیدی، با اشاره به اشتغالزایی افراد زیادی در این مجموعه‌ها گفت: امیدواریم که با حمایت و توسعه این قبیل طرح‌ها اشتغال قابل توجهی برای افراد منطقه ایجاد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بازدید میدانی این پروژه‌ها ضمن تسریع بر فرآیند اجرای طرح‌های مختلف در سطح استان و پیگیری مداوم بر اجرای این طرح‌ها بر حمایت از طرح‌های حوزه‌های مختلف به ویژه طرح‌های مربوط به جوامع محلی و گردشگری در استان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.