اذعان صدر اعظم آلمان به تأثیر جنگ بر قیمت مواد غذایی و انرژی در اروپا

صدر اعظم آلمان اعلام کرد همه کشورهای اروپایی تاثیرات جنگ اوکراین را در قیمت انرژی و غذا احساس می کنند.

اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان مدعی شد روسیه در جنگ خود علیه اوکراین به صورت جدی، تعهداتش پس از جنگ جهانی دوم را نقض کرده است.

طبق گزارش الجزیره، شولتس گفت: روسیه به صورت ریشه ای تعهدات خود و ارزش های مورد توافق پس از جنگ جهانی دوم را نقض کرده است.

صدر اعظم آلمان با درخواست از روسیه برای توقف جنگ در اوکراین افزود: توافق کرده ایم که اقدامات حمایتی خود از اوکراین در زمینه امور انسانی را افزایش دهیم.

او ادامه داد: کشورهای عضو گروه هفت باید به پذیرش پناهجویان جنگ متعهد باشند. جنگ روسیه علیه اوکراین بر بهای مواد خام و موجودی آن به ویژه در عرصه انرژی تاثیر داشته است.

وی افزود: جنگ روسیه همچنین بر فراوانی مواد غذائی در جهان و تأمین جهانی غذا نیز تاثیرگذار بوده است. از روسیه می خواهیم تا جنگ را متوقف کرده و گذرگاه های انسانی را در اوکراین باز کند.

صدر اعظم آلمان گفت: اگر نیاز باشد، تحریم های بیشتری را علیه روسیه وضع خواهیم کرد. همه ما تاثیر جنگ بر بهای مواد غذائی و انرژی را احساس می کنیم..

او در پایان مدعی شد: معتقدیم که تحریم های کنونی وضع شده علیه روسیه بسیار کارآمد بوده است، اما با این وجود تصمیم گرفتیم واردات انرژی از این کشور را تحریم نکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۰۷:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
انشاءالله که به خاک سیاه بنشینید وتو بدبختی و فلاکت بمیرید که چه قدر همین اروپا در حق مردم مسلمان خیانت کردند به خصوص ملت ایران. حالا اولشه شاهنامه آخرش خوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
خب آدم نا حسابی وقتی مردم روسیه رو تحریم می کنی فکر نمی کنی مشکل حقوق بشری پیش بیاد؟ فقط منافع خودتون؟ تف تو این حقوق بشر و استانداردهای دوگانتون.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۰۰:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
از هلموت کهل و آقای گرهارت شرودر به چه آدمهای دوزاری و دره پیتی رسیدیم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
اینقدر فشار حداکثری ببینید تا نفستون در بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
خبرگزاری منظور از گرانی مواد غذایی تو کشور ایران
آخرین اخبار