معاون امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری:

پاوه می‌تواند پایلوت گردشگری کشور باشد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از شهرستان پاوه به‌عنوان پایلوت گردشگری کشور یاد کرد.

جواد واحدی در سفر به منطقه اورامانات و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه از این شهرستان  به عنوان مهد فرهنگ، هنر، دانش، علم و اخلاق یاد کرد و گفت: ویژگی‌ها و جاذبه‌های این شهر دیدنی و زیبا مثال زدنی است.

وی همچنین در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ضمن ابلاغ پیام مهندس ضرغامی، گفت: با توجه به عبور کشور از بحران کرونا و مجوز ستاد ملی کرونا، سفر‌های نوروزی با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به بازدیدی که از استان کردستان داشته است و آمار‌های استان کرمانشاه، ظرفیت اقامتگاهها، هتل‌ها و حتی مدارس  صد در صد پر شده است.

واحدی گفت: خدمات ویژه‌ای از سوی مردم محلی به مسافران نوروزی ارائه شده  است و مردم مهمان‌نواز منطقه به گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند.

 با ثبت جهانی اورامانات در سه حوزه ماموریتی وزارتخانه، اقدامات مهمی برای اشتغال‌زایی، بازاریابی و برند سازی صنایع‌دستی و توسعه صادرات و تامین نیاز داخلی در دستور کار قرار داده است.

اگر اقامت مردم در منطقه بیشتر شود علاوه بر درآمد بیشتر، شرایط اقتصادی منطقه  نیز دگرگون خواهدشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار