لاوروف: نمی‌توانیم مطمئن باشیم که اوکراین به تعهدات انسانی خود عمل خواهد کرد

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش نمی‌تواند اطمینان داشته باشد که اوکراین به تعهدات انسانی خود عمل می کند.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که این کشور نمی تواند اطمینان داشته باشد که اوکراین به تعهدات انسانی خود در قبال غیرنظامیان عمل خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری نووستی، لاوروف پس از گفتگو با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: اساسا جایی برای اعتماد به این که مسئولان کی یف وجدانی برای عمل به تعهدات خود طبق قوانین بین المللی مربوط به امور انسانی داشته باشند، وجود ندارد.

وزیر خارجه روسیه افزود: طبیعتا پیش بینی می کنیم که تصمیماتی برای تضمین تبادل اطلاعات از طریق کانال های کمیته بین المللی صلیب سرخ انجام شود و از این طریق، مشکلات انسانی حل شود؛ نه اینکه سیاسی کاری شود.

وی در پایان گفت: صادقانه امیدواریم که تلاش های میانجی گرانه کمیته بین المللی صلیب سرخ نتیجه بخش باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
اوکراینی = داعشی = واجب القتل
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
بنام خداوند جان و خرد :
خب معلوم است که نمی شود به غربیهای نژادپرستان ضد حقوق بشر انسانی اعتماد کرد وقتی تا اینجا در اوکراین نژادپرستان پیشرفتید و دست آمریکای خبیث تروریست جنایتکار و ناتو خبیث نژادپرستان شیطان صفتان رو در جنایت و کشتار مردم جهان در تولید و پخش ویروسهای مختلف کشنده کرونا و دیگر میکروبهای بسیار خطرناک کشنده بشریت در جهان برای سازمان ملل رو کردید باید گفت کار آن کرد که تمام کرد یعنی اوکراین رو تصرفش کنید و رئیس جمهور و دولتش رو هم خودتان انتخاب کنید تا دیگر خطری برای جهانیان نداشته باشند جهان زمانی به آرامش و امنیت می رسد که دیگر فراعنه نژادپرستان غربیها به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین افتاده باشند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار