توزیع بیش از ۴ هزار نهاده دامی در استان اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: باتوجه به شدت بارش‌ها در سطح استان و رخداد برخی مشکلات در حوزه دامی، بیش از ۴ هزار تن نهاده دامی در حال توزیع است.

مهدی خدمتی گفت: باتوجه به فعالیت سامانه پرفشار در سطح استان اردبیل و مسدود سازی راه برخی از مناطق روستایی، در حال حاضر ۴ هزار و ۵۶ تن نهاده دامی ذخیره شده در قالب سهمیه عادی و ویژه، در سطح استان در حال توزیع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با اشاره به ذخیره سهمیه نهاده‌های دامی سطح استان می‌گوید: در اردبیل ۷۳ تن، نمین ۲۷۵ تن، کوثر ۲۱۶ تن، پارس آباد ۷۵۵ تن، سرعین ۳۲۷ تن، گرمی ۳۲۰ تن، نیر ۴۶۰ تن، اصلاندوز ۱۳۰ تن، بیله سوار ۸۵۰ تن و خلخال یک هزار و ۵۰ تن و در مجموع ۴ و ۴۵۶ تن نهاده در قالب سهیمه عادی و ویژه در سطح استان اردبیل به خصوص مناطق بحرانی توزیع می‌شود.

خدمتی گفت: ذخیره نهاده دامی در شهرستان مشگین شهر به اتمام رسیده و بیله سوار و پارس آباد نهاده مورد نیاز شهرستان فوق را تامین خواهند کرد و کارخانه تولید نهاده دامی تا روز شنبه نهاده تکمیلی را به شهرستان مشگین شهر ارسال خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه تردد در کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل در جریان است، گفت: در روز گذشته تعداد راه روستایی مسدود شده در سطح استان اردبیل به ۱۰۰ مسیر کاهش یافته بود که در ساعات اولیه بامداد امروز کولاک سهمگینی تعداد راه مسدود شده روستایی استان را به ۲۸۵ مسیر افزایش داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل می‌گوید: در بخشی از مناطق گرمی و انگوت مشکلاتی در حوزه نان وجود دارد که نان مورد نیاز در حال پخت و ارسال به مناطق مورد نظر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.