توفان شن در راه نصف جهان

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک در استان اصفهان هستیم.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر کلیه راه‌ها باز است و مشکل خاص ترافیکی وجود ندارد، در طرح نوروزی پلیس شاهد افزایش ۶۰ درصدی تردد‌ها به استان اصفهان بودیم.

زارع می گوید:  با توجه به هشدار‌های هواشناسی وزش باد شدید در استان آغاز شده است، بر اساس پیش‌بینی هواشناسی روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد وزش باد شدید در استان هستیم و روز جمعه گرد و خاک و توفان و محدودیت دید به ویژه در شرق استان وجود دارد و استان‌های شرقی اصفهان درگیر این پدیده هستند.

به گفتنه رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان رانندگان با توجه به شرایط خاص آب و هوایی که در این ۲ روزه بر اصفهان حاکم می‌شود، گرفتن اطلاعات از وضعیت آب و هوایی بسیار مهم است.

او می گوید با توجه به شرایط آب و هوایی برای روز جمعه مجبور هستیم ممنوعیت و محدودیت ترافیکی ایجاد کنیم، به احتمال زیاد در روز جمعه طوفان شن را خواهیم داشت، بنابراین برنامه‌ریزی برای سفر مهم است، مسافرانی که در استان اصفهان حضور دارند یا قصد دارند به استان اصفهان سفر کنند این موارد را باید مدنظر قرار دهند.

اصغر زارع گفت: در راستای ارتقای ایمنی و جلوگیری از صدمه به مسافران در صورت ضرورت محدودیت و ممنوعیت در تردد‌ها را ایجاد خواهیم کرد؛ مسافرانی که قصد سفر به استان اصفهان به ویژه راه‌های شرق استان را دارند، شرایط آب و هوایی را مدنظر قرار دهند و در صورت ایجاد گرد و خاک و محدودیت دید در پارکینگ‌های مطمئن توقف کنند.

برچسب ها: سفر نوروزی ، توفان شن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.