رشیدی:

بازرسی و نظارت بر بازار کازرون تشدید شده است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه با هدف نظارت و متعادل نگاه داشتن بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی، اقلام و کالا‌های اساسی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

حمید رشیدی گفت: نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی به جهاد کشاورزی واگذار شده است و پایش و نظارت مستمر بر زنجیره تولید و بازاررسانی نهاده‌ها و کالا‌های اساسی کشاورزی ضروری است.

او گفت: مسئله تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی، از اولویت نخست جهاد کشاورزی است و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تامین کالا‌های اساسی توسط دستگاه‌های مسئول در دستور کار قرار گرفته تا در بازار کمبود به وجود نیاید و مردم دچار مشکل نشوند.

به گفته رشیدی، نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بسیج اصناف با هدف، بررسی قیمت‌ها، جلوگیری از دپو کالا‌ها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی در سطح انجام می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون می‌گوید: نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی به طور مستمر در سال جدید نیز ادامه دارد و انتظار داریم مردم موارد مختلف مانند گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را از طریق سامانه ۱۲۴ به ما گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار