ملکی خبر داد:

تصادف خودروی سواری با ۱۱ سرنشین ۲ کشته به جا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف دو خودرو سواری در اتوبان تهران_قم با دو فوت شده خبر داد.

جلال ملکی گفت: ساعت ۲۳:۲۶ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم، ۱۰ کیلومتری عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه به محل اعزام شدند. در محل مشاهده شد که دو دستگاه خودرو پژو و سمند با هم برخورد کرده اند. حال راننده سمند که سرنشین نداشت خوب بود، اما در خودرو پژو ۴۰۵، ۱۲ سرنشین حضور داشت که پیش از رسیدن آتش نشانان همه سرنشینان خارج شده بودند و راننده محبوس شده بود.

به گفته ملکی ایربک خودرو پژو ۴۰۵ عمل کرده بود، ولی متاسفانه مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است. همه سرنشینان تابعیت کشور افغانستان را داشت و شامل ۳ خانم و ۸ مرد بودند که در این بین ۴ کودک هم حضور داشت. از سرنشینان یک نفر فوت کرد، اما بقیه سرنشینان مصدوم شده بودند. در نهایت در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۰ نفر مصدوم شدند و در ساعت ۰۱:۱۸ عملیات به پایان رسید.

رئیس مرکز کنترل ترافیک ناجا آمار فوتی‌های ناشی از تصادف از ۲۵ اسفند ماه ۲۰۲ نفر اعلام کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
مسولان خودشان زن وبچه هایشان را برده ترمینال با اتوبوس جایی بروند زن و بچه‌ای مردم در بین گروههای ده نفر ده نفر مرد افغان در ترمینال ها به سختی جا به جا میشوند و امنیت ندارند
چرا این همه گروه‌های ده نفره افغان ترمینالها را اشغال کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
12 نفر توی یک ماشین؟؟؟؟ چه جوری اجازه تردد بهش داده شده؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
۱۲ نفر سرنشین به پژو ؟؟؟!!! یا خداااااااااا ... لابد افغانیا مسافرش بودن . خدا خودش ب خانواده ی راننده صبر و آرامش بده ..
آخرین اخبار