آخرین وضعیت جاده های استان قزوین

رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در آزادراه های استان خبر داد .

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های استان را سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

با توجه به کندی حرکت در طول راه‌های ارتباطی استان و ترافیک ایجاد شده، عوارضی قزوین - رشت با حجم انبوهی از خودرو‌ها روبرو شده بود که با مدیرت اعمال شده از سوی پلیس، حرکت در این محور تا حدودی بهبود بخشیده شد.

او، ۸۰ درصد علت تصادفات به وقوع پیوسته در روز‌های اخیر را خستگی و خواب آلودگی رانندگان و واژگونی خودرو‌ها دانست و اظهار داشت: به رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها توصیه می‌شود در طول سفر از مراکز اقامتگاهی و خدماتی بازدید به عمل آورده تا ضمن رفع خستگی از برنامه‌های شاد و مفرحی که در این مکان‌ها برای آنان در طول تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده، دیدن کنند.

در مواقع ترافیک سنگین نیز رانندگان فاصله طولی با خودرو مقابل را رعایت کنند و با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر بارندگی طی امروز و فردا، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

 به مسافران توصیه می‌ شود با توجه به اینکه در روز‌ها پنجم و ششم فروردین موج سفر‌های رفت و برگشت به طور همزمان آغاز و هر ۲ لاین شمالی و جنوبی در آزادراه‌ها با ترافیک روبرو می‌شوند، سفر خود را مدیریت کنند تا با مشکلات ترافیکی روبرو نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.