معاون استاندار بوشهر:

ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان در بوشهر برای تولید و اشتغال فعال می‌شود

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از عزم جهادی مدیریت استان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال فعال می‌شود.

علی باستین گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغالزایی" نامگذاری شده و همه موظفیم در راستای تحقق دقیق شعار سال گام برداریم.

او می‌گوید: شعار سال نباید روی کاغذ بماند، رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که شعار سال نباید تنها روی سربرگ‌های اداری و تابلو‌های شهری منتشر شود، بلکه باید با عزم جهادی در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید اهتمام ورزیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ۳ منطقه ویژه اقتصادی و ۱۲ شهرک صنعتی و ۷ ناحیه صنعتی است و برای تحقق شعار سال باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

باستین حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موجبات رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار دانست.

او گفت: باید از کاغذبازی و بوروکراسی بیهوده پرهیز کرده و راه را برای تسهیل سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر می‌گوید: استقرار ۵۳ فاز پالایشگاهی و پتروشیمی شامل ۲۸ پالایشگاه و ۲۵ مجتمع بزرگ پتروشیمی در استان از جمله ظرفیت‌های مهم استان است و باید از این مجموعه‌ها در اشتغال جوانان بومی بهره ببریم.

باستین گفت: بنادر استان بوشهر ظرفیت ۴۵ میلیون تن تخلیه و بارگیری را دارند و می‌توان از این ظرفیت عظیم در توسعه اقتصادی استان بهره گرفت.

او می‌گوید: ظرفیت کشاورزی و همچنین حوزه شیلات و حوزه معدن نیز برای ایجاد شغل بسیار موثر است و نباید مورد غفلت واقع شوند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر بر لزوم استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال تاکید کرد.

باستین گفت: استان بوشهر در حوزه دانش‌بنیان، ظرفیت مناسبی دارد و باید از این ظرفیت در تولید و اشتغال، بیش از پیش بهره ببریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.