جابه جایی بیش از ۲۳ هزار مسافر قزوینی با ناوگان حمل و نقل عمومی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۲۳ هزار و ۵۴۸ مسافر قزوینی از ۲۵ اسفند تا ظهر امروز یکشنبه با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مقصد‌های مختلف جا به جا شده اند.

علیرضا معیری پور گفت: ۲۳ هزار و ۵۴۸ مسافر قزوینی از ۲۵ اسفند تا ظهر امروز یکشنبه با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مقصد‌های مختلف جا به جا شده اند و این  آمار جا به جایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری ندارد .

علت آن این است که که سال گذشته محدودیت سفر برای خودرو‌های شخصی اعمال و مسافران مجبور به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بودند، اما امسال با وجود رفع محدودیت‌های سفر، آمار جا به جایی مسافر در حوزه ناوگان عمومی قابل رضایت است.

 مسافران  توسط ۶۰۰ دستگاه سواری و ۶۰ دستگاه اتوبوس بین شهری به شهر‌های مختلف سفر کرده اند و در این رابطه نیز ۲ هزار ۱۰۰ راننده به صورت تمام وقت در امر جا به جایی مسافران در پایانه‌های حمل و نقل عمومی استان فعالیت دارند.

با توجه به نزدیکی سال تحویل و آغاز رسمی تعطیلات بدون شک تعداد مسافران در حوزه حمل و نقل عمومی استان نیز افزایش خواهد یافت ضمن آنکه بسیاری از مسافران استان‌های همجوار نیز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی قزوین همانند سال‌های گذشته به تدریج وارد این استان خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار