خدمات رسانی به کاروان‌های راهیان نور

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های خدماتی با تمام توان در خدمت کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی باشند.

فریدون حسنوند گفت: اندیمشک داریی مردمانی بافرهنگ مهمان نواز و شهید پرور می‌باشد و ما قدر دان این مردم هستیم و وقتی مهمانی وارد اندیمشک می‌شود باید تمام شرایط محیطی جهت اسکان آن ور شهرستان وجود داشته باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی می گوید: در هفته جاری با حضور وزیر صنعت معدن وتجارت چند طرح اشتغال زایی درشهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد و با کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان سبب رضایتمندی عمومی و کاهش نرخ جرائم خواهیم بود.

به گفته او ایام نوروزی یک فرصت اقتصادی توریستی برای اندیمشک است و باید از این فرصت به دست آمده جهت معرفی فرهنگ شهرستان استفاده شود و اندیمشک دارای ظرفیت خوبی در بسیاری از حوزه‌ها همچون صنعت معدن تجارت، کشاورزی، دامپروری، جاده ترانزیت، راه آهن، منابع طبیعی، نیروگاه و گردشگری دارد که باید از سرمایه‌های ارزشمند استفاده کرد.

حسنوند گفت: در کنار برنامه ریزی‌های که جهت استقبال و اسکان کاروان‌های راهیان نور مهمانان نوروزی در اندیمشک صورت گرفته است باید برای شهروندان اندیمشک نیز برنامه‌های متنوعی در این ایام جهت بهرمندی عموم مردم صورت گیرد.

این مقام مسئول می گوید: مساجد و حسینیه‌های نقاط شهری و روستایی شهرستان جهت اقامه نماز و سرویس دهی به کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی آماده شوند و با توجه به این که اندیمشک ورودی خوزستان و دارای جاده‌های ترانزیت است هماهنگی صورت گیرد تا دو دستگاه اتوبوس آمبولانس حضور داشته باشند تا در صورت وقوع حادثه‌ای در کمترین زمان ممکن ورود کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.