وزیر اطلاع رسانی یمن:

متجاوزان تا هر جا پیش بروند، ما هم مقابله به مثل می‌کنیم

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در خصوص تداوم حملات متجاوزان سعودی هشدار داد.

ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار عکسی به حملات شب گذشته جنبش انصارالله به عربستان واکنش نشان داد و نوشت: کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند... ما هم تاسیساتشان را به آتش کشیدیم... بنادر و فرودگاه هایمان را تخریب کردند، ما هم فرودگاه هایشان را زدیم..! ما را محاصره کردند.. ما هم در جهت شکستن محاصره شان گام برداشتیم... همین مسیر را تا بی نهایت ادامه می‌دهیم...؟! وزیر اطلاع رسانی یمن ذیل توئیت خود هشتگ #ارفعوا_الحصار_عن_الیمن [محاصره یمن را لغو کنید]را همرسانی کرد.

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در پیام دیگری در توئیتر عکسی از کودک یمنی که با گرسنگی حاد دست و پنجه نرم می‌کند، منتشر کرد و نوشت: تو کودک هستی یا میانسال؟ جوانی یا سالخورده؟! فرقی نمی‌کند. از نظر ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی-انگلیسی تو به علت یمنی بودن مستحق مرگی. این مرگ با بمب هایشان یا محاصره شان پیش می‌آید. هم اکنون گروهی از خیانتکاران منافق وجود دارند که برای گرفتن بها از قاتلان تو به بهانه تقدیم صلح به تو از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
بامداد امروز نیرو‌های انصارالله یمن در حمله‌ای پهپادی تأسیسات نفتی آرامکو در جیزان و تأسیسات آب‌شیرین‌کن در الشقیق را هدف قرار دادند.

جنبش مقاومت اسلامی النجباء نیز با اعلام این خبر تأکید کرد، با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که بار دیگر سامانه‌های پدافندی آمریکایی عربستان در رهگیری پهپاد‌های یمنی ناکام مانده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۰۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
به نام خداوند جان و خرد ، بسم رب الشهداء والصدیقین :
درود خداقوت بر دلاور مردان مرد رزمندگان جبهه های مقاومت اسلامی امت واحده حزب الله انصار الله یمن مظلوم سرافراز همیشه پیروز مقتدر قدرتمند انشاءالله با مجاهدتهای شبانه روزیتون در جبهه های حق علیه باطل آل سعودی خائن و اماراتیهای خائن جنایتکار پیروزی و فتح بزرگ نهایی بسیار نزدیک است و آل سعودی از درون و برون فروپاشی و نابود خواهند شد توسط امت واحده رسول الله ص مستضعفین خردمندان عادلین عدالت خواهان عربستان حجاز و یمن و یاری رساندن همه کشورهای اتحادیه تمدن نوین جهان اسلام ناب محمدی ص آل سعودی جنایتکاران صهیونیستی داعشی آمریکایان بی رحم سفاک فاسدین فاسقین متجاهرین بدعت گذاران در دین اسلام ناب محمدی ص که حتی به کودکان و نوجوانان یمنی مومنین مسلمین هم رحم مروتی ندارند و آنان را با راکتها و موشکها و بمهاشون می کشند در چند سال گذشته در جنگ تحمیلی به یمن مظلوم سرافراز پیروزمند و حتی کودک 13 ساله را چند روز قبل همراه با 80 نفر جوان مومن مسلمان بی گناه که جمعشون می شدند 81 نفر در یک روز اعدام کرد و به شهادت رساند با شمشیر شیطان صفتانشون گردنهاشون رو زدند به ناحق و ظلم . توف اوف بر روی خبیث نکبت آل سعودی باد ننگ مرگ بر آل سعودی خائن رذل خبیث منحوس کثیف ضد حقوق بشر بی عدالت فاشیست باد و بدانید و آگاه باشید دیگر آل سعودی روی امنیت و آسایش و رفاه و خوشی را نخواهند دید در عربستان حجاز تا فروپاشی و نابودیشان کاملا فرا رسد .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار