پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار

آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی در پی درگذشت مادر شهیدان علیرضا و شمس اله تسلیمی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

در متن پیام آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال بانوی مومنه و فداکار حاجیه خانم زینب فیاض مادر گرامی شهیدان والامقام علیرضا و شمس اله تسلیمی را به بازماندگان عزیز تسلیت عرض نموده و از خداوند عزوجل غفران و رحمت و حشر با فرزندان شهیدش را برای آن مرحومه مسئلت دارم.

همچنین در متن پیام اسدالله عباسی، استاندار گیلان آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خانواده محترم شهیدان تسلیمی

درگذشت حاجیه خانم زینب فیاض مادر گرانقدر شهیدان والامقام علیرضا و شمس اله تسلیمی موجب تأثر و تاسف شد.

این مادر مقاوم و صبور در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایت مدار شد.

اینجانب این مصیبت را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

شهید علیرضا تسلیمی متولد سال ۴۶، در ۱۹ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه شرهانی عراق به شهادت رسید و برادرش شهید شمس اله تسلیمی که متولد سال ۴۳، در سال ۶۳ به افتخار جانبازی نایل و در ۱۱ بهمن سال ۷۶ به مقام شهادت نائل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.