لوید آستین: روسیه در اوکراین مرتکب اشتباه شده است

وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد که روسیه در جریان عملیات نظامی در خاک اوکراین، اشتباهات متعددی را انجام داده است.

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه «سی‌ان‌ان»، با اشاره به حمله روسیه به اوکراین، و پیشروی نیرو‌های روسیه در خاک این کشور، ادعا کرد که روسیه با آن سرعتی که میخواست، پیشروی نکرده است.

لوید آستین در ادامه مدعی شد: «روسیه فکر می‌کرد با سرعت بالایی کنترل کی‌یف پایتخت اوکراین را به دست بگیرد، اما این اتفاق نیافتاد. نیرو‌های روسیه از «مشکل پشتیبانی لجستیکی» رنج برده و به‌نظر می‌آید در استخدام نیرو‌های یگان اطلاعات رزمی موفق نبوده‌اند.»

آستین در اظهاراتی جداگانه با بیان اینکه متحدان واشنگتن در ناتو متحدتر از همیشه هستند، اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر تجمع نیرو‌های بزرگ روسیه در مرز‌های کشور‌های عضو ناتو وجود ندارد، زیرا نیرو‌های روسیه در چندین جبهه در اوکراین درگیر نبرد هستند.

او همچنین از استقرار نیرو‌هایی در بخش شرقی ناتو خبر داد تا به متحدان اطمینان درباره این موضوع اطمینان دهد که هیچ مدرکی مبنی بر استفاده خوب از گزارش‌های اطلاعاتی و تاکتیکی توسط نیرو‌های روس دیده نمی‌شود. همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر ترکیب توان هوایی و دریایی توسط نیرو‌های روسیه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
روسیه هست دیگه مثل امریکا نیست که هیچ غلطی نمیتونه بکنه اشتباه میکنه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
آستین توقع داشت روسیه مثل ارتش آمریکا وحشی بازی در بیاره. یکی نیست به این لوید بگه اول برو فیلم بمباران شهرهای عراق و کشتن غیرنظامیها رو ببین بعد با فیلمهای روسیه که مردم عادی رو نمیزنه تا جایی که جرات می‌کنند به تانکهای روسیه نزدیک بشند و جلوشون بایستند و شعار بدند مقایسه کن. معلومه روسیه نرفته اوکراین تا به هر قیمتی برنده باشه. قسمت شرق رو میخواست که همون چند روز اول گرفت. آمریکا که بعد از ۱۳ سال تحریم و خلع سلاح کامل عراق که هیچ پشتیبانی هم نداشت به کمک انگلیس و همین اوکراین و چند کشور غربی دیگه به عراق لشکرکشی کرد و همون اول زیرساختهای غیر نظامی عراق رو نابود کرد تا جاییکه بعد از ۱۸ سال هنوز شبکه برق درست و حسابی ندارند، آمریکایی که بدون مراعات اینکه بمبها و موشکها به مردم عادی بخورند هدف گیری میکرد یکماه طول کشید عراق رو اشغال کنه تازه هیچوقت نتونست بدون درگیری و دردسر تو عراق نیرو نگه داره بعد انتظار داره روسیه که اینقدر با احتیاط عمل میکنه ظرف دو روز تمام سوراخ سنبه‌های اوکراین رو اشغال کنه. تازه اون زلنسکی از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
نه به اندازه شما آمریکایهای جنایتکاران تروریست اشغالگران در اشغال ویتنام و عراق و افغانستان و سوریه و عربستان حجاز و بحرین امارات متحده عربی . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار