افزایش ارزش ریالی کالا‌های قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از افزایش ۷۵۰ درصدی ارزش ریالی کالا‌های قاچاق در شهرستان کاشان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: متاسفانه آسیب‌های مواد مخدر جامعه تاثیر سوء زیادی در جامعه به ویژه در نسل جوان دارد و از این رو با تلاش همکاران ما کشف مواد مخدر در کاشان ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.

او از افزایش پنج درصدی دستگیری قاچاقچیان و ۵۷۰ درصدی خرده فروشان مواد مخدر در کاشان خبر داد و گفت: طرح‌های امنیت محله از جمله طرح‌های اجرا شده در شهرستان کاشان بود و از این رو این طرح‌ها ادامه دارد و از سوی دیگر در دستگیری معتادان ۱۶ درصد افزایش داشتیم.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کاشان طرح‌های محله‌محور تحت عنوان طرح‌های ذوالفقار اجرایی شد، ۷۸ طرح تاکنون در سال جاری انجام شده است و دستگیری، توقیفات و کشفیات خوبی داشتیم و آنچه که ما را نگران کرده آن است که ۹۲ درصد دستگیرشدگان جوانان هستند.

 سرهنگ بساطی می گوید در زمینه کالای قاچاق نیز ۷۵۰ درصد در حوزه ارزش ریالی این نوع کالا‌ها افزایش داشتیم در حالی که یکی از مشکلات جامعه قاچاق کالا است به نحوی که امساا بیش از ۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد.

 در حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ۸۴ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مصالحه ختم شده است،  ۲۰ درصد از پرونده‌ها مربوط به خانواده، ۲۶ درصد مربوط به نزاع و درگیری و ۴۱ درصد از مربوط به مسائل حقوقی و مابقی برای سایر موارد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.