داودی: حق پرسپولیس بود که دربی را ببرد

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: دیروز حق پرسپولیس بود که بازی را ببرد، زیرا نسبت به استقلال شجاعانه‌تر بازی کرد.

علی داودی در خصوص نتیجه بازی شهرآورد که بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد، گفت: من پرسپولیسی هستم و نه اینکه طرفدار این تیم باشم بخواهم این حرف را بزنم، اما به نظر من حق پرسپولیس بود که بازی را ببرد، زیرا نسبت به استقلال شجاعانه‌تر بازی کرد. به نظر من نیمه اول توپ و میدان کامل دست پرسپولیس بود و نیمه دوم هم بازی را به خوبی کنترل کرد. استقلال به اندازه پرسپولیس حمه نکرد.

نود و هشتمین دربی پایتخت دیروز بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. استقلال با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و هم چنان صدر جدول را در اختیار دارد و پرسپولیس هم با ۴۹ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
۲۰ دقیقه اول بازی پرسپولیس باید ۳تا گل میخورد از دقیقه ۲۵ تا آخر نیمه اول پرسپولیس بهتر بود.در نیمه دوم بازی متعادل بود تا دقیقه ۶۵ که تعویضهای مجیدی روند استقلال رو بهتر کرد.پرسپولیس به ترس مربی خود باخت.البته استقلال با شجاعت بازی کرد.قهرمان وزنه برداری چشمتو درست باز کن و واقعیت رو بگو .صداقت و اخلاق اولین اصل ورزش و پهلوانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
دو کلام هم از مادر عروس ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
یکی به این بگه استقلال آبی پوشیده بود و پرسپولیس قرمز پوشیده بود
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
داداش بازی رو ندیدی؟ تو نیمه اول استقلال حمله و موقعیت بیشتری داشت.
تو نیمه دوم هم پرسپولیس تا دقیقه 80 بسته بازی کرد برای همین زیاد کسی نتونست حمله کنه ، بعد از گل مساوی و اون جریانات یه مقدار پرسپولیس بهتر بازی کرد که امر عادی بود. چون پرسپولیس به برد نیاز داشت و استقلال کارش با مساوی هم راه می افتاد.
غیر از این چیز دیگه ای نبود.
پس نگو پرسپولیس بهتر بازی کرد چون هر دو حدودا تو یه سطح بودن
آخرین اخبار