شاهد تحول بنیادین در مناطق مختلف اهواز هستیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شاهد تحولی بنیادین در مناطق مختلف اهواز هستیم که اهواز را به یک شهر کارگاهی بزرگ برای انجام عملیات‌های عمرانی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در مناطق گوناگون اهواز شاهد تحول بنیادین هستیم به گونه‌ای که کل شهر اهواز با فعالیت مجموعه‌ای از دستگاه‌ها به یک شهر کارگاهی برای انجام عملیات‌های عمرانی تبدیل شده است.

به گفته او بخشی از شهر اهواز مشکل فاضلاب داشته که خوشبختانه در حال انجام عملیات برای رفع آن هستند. همدلی و تعامل ایجاد شده میان دستگاه‌هایی مانند شهرداری و آبفا برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات ایجاد شده است.

امام جمعه اهواز می گوید: خیابان‌های ملاشیه با اقدامات صورت گرفته نسبت به سال گذشته از لحاظ زیرساخت خیابان‌ها در شرایط خیلی بهتری قرار گرفته است، زیرسازی ۲۵ خیابان انجام شده، آسفالت آن‌ها نیز در حال اجرا است، همچنین اسفالت کمربندی ملاشیه نیز انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: شهردار اهواز قول مساعد جهت پیگری مشکلات ملاشیه و آسفالت معابر آن یکی پس از دیگری را داده که ان شااله انجام می‌شوند، مردم حق مطالبه دارند، اما وقتی می‌بینند فعالیت‌هایی در حال صورت گرفتن است امید در دل آن‌ها ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.