حمایت از تولید برای ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی مدیران

استاندار کرمانشاه گفت : حمایت از تولید برای ایجاد اشتغال پایدار باید اولویت اصلی مدیران در سال ١۴٠١ قرار گیرد، مهمترین برنامه مدیران و مسئولان استان در سال آینده تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

بهمن امیری مقدم گفت : همه دستگاه‌های اجرایی برای سال آینده باید دغدغه ایجاد کار و اشتغال برای جوانان را داشته باشند و این مهم را تکلیف اخلاقی، سازمانی، قانونی و شرعی برای خود بدانند.

به گفته استاندار کرمانشاه مدیران و مسئولان نباید حتی یک روز هم از موضوع مهم اشتغال غافل شوند، سال ۱۴۰۱ سال بسیار پرخیر و برکت همراه با نشاط برای مردم ایران اسلامی و استان کرمانشاه باشد و کشور به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بیشتری نائل شود.

جمع بندی‌ها باید به گونه‌ای باشد که در سال آینده موضوعی به نام برگشت اعتبارات حتی به مقدار یک ریال هم نداشته باشیم و مدیران دستگاه‌ها در جریان باشند اگر توفیقی در جذب به موقع اعتبارات نداشته باشند حتماً مورد توجه ما خواهد بود، زیرا استانی که برای اشتغال و توسعه خود به جذب اعتبار نیاز دارد نبود تلاش جهت جذب اعتبارات برای ما قابل گذشت نخواهد بود.

از مدیران درخواست می شود با پیگیری و ارتباط بیشتر با وزارتخانه‌های خود نسبت به جذب اعتبارات بیشتر برای استان تلاش کنند.

در سال آینده که توافق نامه‌ها بین سازمان مدیریت با دستگاه‌ها منعقد می‌شود حتماً باید به موضوع پرداخت به موقع دستگاه‌ها به ادارات خدمات رسان توجه شود تا این ادارات برای گرفتن مطالبات خود در پایان سال دچار مشکل نشوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.