استاندار کردستان:

دبیرخانه دائمی نوروز در سنندج دایر می‌شود

زارعی کوشا گفت: دبیرخانه دائمی نوروز از روز جمعه (فردا) در سنندج آغاز بکار می‌کند و اقدام به تولید محتوا و برنامه در این زمینه خواهد شد.

اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در آیین جشن بین‌المللی نوروز در سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج اظهار داشت: به همت کسانی که برای برگزاری جشن نوروز اقدام کرده‌اند، از فردا و با ایجاد دبیرخانه دائمی نوروز، تولید محتوا خواهد شد تا از سال آینده این جشن با کیفیت بهتر و شکوه بیشتر به میزبانی سنندج برگزار شود.

او می گوید: از کمک‌های دبیر کمیسیون یونسکو در ایران برای واگذاری میزبانی جشن نوروز به کردستان تقدیر می کنیم و ۲۹ اسفند نیز در فضای باز ورزشگاه ۲۲ گولان، برنامه نوروز برگزار خواهد شد و میزبان مردم استان خواهیم بود.

استاندار کردستان  گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در جشن امروز را مایه مباهات و خرسندی است و از اینکه برخی از شهروندان به دلیل محدودیت فضا، امکان حضور در مراسم را نداشتند، عذرخواهی می‌کنیم.

زارعی کوشا که با لباس کُردی در مراسم جشن نوروز حضور یافته بود، اظهار امیدواری کرد هر سال این آیین در کردستان برگزار شود و سنندج به میزبان دائمی نوروز جهانی تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.