کامیابی نیا: داوری در شان دربی نبود

بازیکنان پرسپولیس از جمله کمال کامیابی نیا به نحوه قضاوت سید علی داور مسابقه اعتراض کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم استقلال در دربی ۹۸ به تساوی یک بر یک دست یافت و پرسپولیسی‌ها به نحوه قضاوت سید علی  داور مسابقه معترض بودند.  

سید جلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۸ گفت: متاسفانه داور نگذاشت که کار ما درست انجام شود. هر موقع خواستند ما را محروم کردند. ما ۲ سال است با یک مهاجم و مهدی عبدی بازی می‌کنیم. این‌ها همه چیزهایی است که هم وزیر ورزش  و فدراسیون فوتبال  در آن دست دارند.

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که در این مسابقه گلزنی کردم و ناراحتم که بازی مساوی شد. از داور بازی انتظار بیشتری داشتیم. از ابتدای لیگ تمام داوری‌ها به نفع استقلال بود و امروز سید علی هم خیلی به سود این تیم سوت زد. امیدوارم در ادامه تعادل برقرار شود.

کمال کامیابی نیا گفت: واقعاً داوری در شأن بازی دربی نبود. سیدعلی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را صددرصد به نفع استقلالی‌ها سوت می‌زد. در صحنه‌ای که فرشاد فرجی برای ضربه سر بلند شد بعد از ۱۵ ثانیه سوت زد، اما کافی بود بازیکنان استقلال به هم بخورند تا سریع سوت بزند.

سعید آقایی گفت:  داور ۱۵ دقیقه بازی دربی را نگه داشته بود، اما اجازه نداد ما تعویض کنیم که همین امر باعث گلزنی حریف شد. فکر می‌کنم تمام این رفتار‌ها هدف‌دار باشد. فکر می‌کنم رفتار‌های یحیی گل‌محمدی هم در آن لحظه به حق و به جا بود.


بیشتر بخوانید


حامد پاکدل گفت: به نظرم نتایج در بازی رقم نمی‌خورد. ضعف بازی دربی، نداشتن یک داور خوب و مقتدر بود. می‌توانستیم بازی خوب را با ۳ امتیاز به پایان ببریم که نشد. امسال همه علیه پرسپولیس شده‌اند که قهرمان نشود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۸ با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سرخپوشان پایتخت با این تساوی ۴۹ امتیازی شدند و همچنان از استقلال ۶ امتیاز فاصله دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدهادي بحريني املشي
۲۲:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
داور بخاطر همكاري قبلي با استقلال به ٥٠ ميليون ايراني خيانت كرد و بايد محاكمه شود واز كشور عزيزمان اخراج گردد
Iran (Islamic Republic of)
لنگی دو آتیشه
۱۰:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
جنابعالی در شان یک بازیکن ایرانی هستی ؟ بی معرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
فقط VAR می‌تونه نجات بخش باشه در آینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
ما باید شاکی باشیم که پنالتیمون بازهم گرفته نشد ولی شما هوچیگری رو خوب بلدین..
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۴۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
هوچی گری خوب یادشون دادن . پنالتیمونو نگرفتند اخراجی هم داشتند. این استعفا دادنها بهانست که باج بگیرن دوباره فله ای قهرمانشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
چی میگی 6 تایی
آخرین اخبار