مدیرکل اطلاعات استان اصفهان:

استکبار جهانی در تلاش تغییر افکار مردم و ایجاد نارضایتی عمومی است

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: استکبار جهانی و نظام سلطه در تلاش برای تغییر افکار مردم و ایجاد نارضایتی عمومی است.

حق پرست امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: این هفته به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است چراکه این افراد در نهایت گمنامی برای حفظ امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

او می‌گوید دشمن و استکبار جهانی در تلاش برای براندازی نظام و ایجاد ناامنی در کشور است به این منظور نظام سلطه در تلاش برای تغییر افکار عمومی و ایجاد نارضایتی عمومی در کشور است.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در طول بیش از ۴۰ سال گذشته که به گواه تمام معاندان این تحریم‌ها برای تشدید فشار به مردم است تا سبب نارضایتی مردم را فراهم کند.

بهترین راه برای مقابله با این تصمیمات و تفکرات جهان سلطه تکیه بر اقتصاد مقاومتی بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب است.

حق پرست تضعیف ارکان نظام همانند سپاه را یکی از راهبرد‌های اصلی دشمن برای درهم شکستن مقاومت مردم ایران دانست و گفت: مدیران و مسئولین محلی و در سطح بالاتر مثل استان و کشور باید در مورد تبیین موفقیت‌های ارکان نظام فعالیت و آن‌ها را به مردم انتقال دهد.

جریان منفور ضدانقلاب قصد دارد در مورد مسائل اجتماعی نارضایتی را به کف جامعه هم انتقال دهدکه این گونه توطئه چینی و دسیسه‌ها را جریان ضدانقلاب در کشور پیاده کرده است که خوشبختانه با تلاش و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام این دسیسه‌ها به شکست انجامید.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: اجازه نمی‌دهیم احدی از دشمنان و مغرضان به حقوق مردم تعرض کند.

او معتقد است مدیران و مسئولین باید در میان مردم حضور مستقیم داشته باشند تا با آگاهی از مشکلات نسبت به حل آن اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.