دژکام:

دولت وعده‌های داده شده به قهرمانان ورزشی را عملی کند

امام جمعه شیراز، ضمن تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر دولت از جوانان، ضرورت تحقق وعده‌های داده شده به جوانان ورزشکاری که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی قهرمان شده‌اند را یادآور شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش خواستار حمایت بیشتر دولت از قهرمانان و جوانان شد و گفت: این روز‌ها هم باید ورزش کرد و هم از ورزش حمایت کرد.

او گفت: دنیا از ورزش برای اهداف سیاسی استفاده می‌کند و حمایت از ورزش محقق نمی‌شود مگر با حمایت از جوانان، خصوصاً جوانانی که در عرصه ورزش فعالیت دارند و برای این مرز و بوم افتخار می‌آفرینند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند.

آیت‌الله دژکام می‌گوید: دولت هم باید حمایت از قهرمانان را در اولویت قرار دهد، چرا که دیر عمل کردن به وعده‌ها باعث دلسردی این عزیزان می‌شود.

او به تجلیل از محمدعلی گرایی قهرمان کشتی فرنگی در نماز جمعه شیراز به نمایندگی از مقام عظمای ولایت، خواستار حمایت دولت از این عزیزان شد، اشاره کرد و گفت: حمایت از قهرمانان سرمایه گذاری است و دولت تاکنون هیچ اقدامی برای انجام وعده‌هایی که به قهرمانان داده شده، انجام نداده و وعده‌ها معطل مانده است.

آیت‌الله دژکام لزوم پیگیری برای تحقق وعده‌های داده شده به جوانان ورزشکار عرصه‌های قهرمانی، بر اهمیت اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنان نیز تاکید و اضافه کرد: به سال‌های انقلاب که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که علاوه بر جوانان حتی نوجوانان خیلی از امور کشور را انجام می‌دادند، امروز هم باید این اتفاق مبارک تکرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در مسئله جوانگرایی باید به معرفی چهره‌های جوانی که می‌توانند خدمت گزار جامعه باشند بپردازیم.

او بر لزوم ایجاد و تقویت هم‌افزایی بین سازمان‌های مردم‌نهاد تاکید و گفت: هر تشکل باید ضمن محفوظ ماند چارچوب‌ها و تداوم حرکت برای پیشبرد اهدافشان، بتوانند با هم‌افزایی در پیشبرد اهداف دینی و اجتماعی به هم کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اگر همدلی بیشتری داشته باشیم با یاری خدای متعال به سمت خوبی خواهیم رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.