آماده باش ۱۲ تیم گشت نوروزی نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان همدان

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، ۱۲ تیم گشت نوروزی برای کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان همدان آماده اعزام شدند.

امین روستایی گفت: بعد از گذشت دوسال از همه گیری کووید ۱۹ و سایه شوم بیماری منحوس کرونا بر سر شهروندان، در ایام پایانی امسال آماده میزبانی شایسته از مسافران نوروز ۱۴۰۱ با سوخت رسانی بی وقفه و به هنگام هستیم.

طرح نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های اختصاصی استان با تشکیل ۱۲ کارگروه عملیاتی و نظارتی موارد متعددی از جمله اعمال کنترل‌های مقداری و کیفیتی نظافت مستمر محیط، دفاتر و اماکن پمپ بنزین ها، نظر سنجی از مراجعه کنندگان و دیگر ملاحظات فنی، به اجرا در خواهد آمد.

او گفت: خودرو‌های تیم‌های اعزامی با نشان آرم طرح نظارت نوروزی از ۲۵ اسفند امسال الی ۱۵ فروردین سال آینده در مسیر‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

روستایی گفت: رسالت اصلی منطقه، تامین و توزیع سوخت مورد نیاز تمامی بخش‌ها بخصوص بخش حمل و نقل است و بی تردید با تمهیدات اندیشیده شده هیچ جایگاهی بدون سوخت نخواهد ماند بنابراین مراقبت از کارت سوخت شخصی افراد و حفظ آن در طول سفر همانند دیگر کارت‌های الکترونیک هویتی و بانکی عهده مالک خودرو بوده و دارای اهمیت بالایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.