فرصتی دوباره برای ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر دوباره تمدید شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر، تا پایان اسفند ۱۴۰۰ تمدید شده بود که در پی درخواست‌های مکرر نویسندگان این مهلت تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد.

او می گوید: جشنواره داستان کوتاه خرمشهر، یازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود و اختتامیه آن خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

آسمند با اشاره به شرایط ارسال آثار به این دوره از جایزه ادبی یوسف، گفت: حجم آثار ارسالی به این جشنواره باید حداکثر پنج هزار کلمه باشد، همچنین تألیف و ارسال آثار برای همه گروه‌های سنی آزاد است.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، آثار ارسالی نباید پیش‌تر منتشر شده باشند و آثاری که از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیک جشنواره ارسال می شود باید در فرمت‌های doc، docx و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده باشد.

آسمند به جوایز برگزیدگان این دوره از جایزه ادبی یوسف اشاره کرد و گفت: جایزه نفر اول جشنواره صد میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر دوم ۷۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر سوم۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نفر چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.

او می گوید: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره به آدرس یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و یا از طریق پست الکترونیکی جشنواره به آدرس bonyadyasouj ۲۰۱۵@gmail.com ارسال کنند.

آسمند گفت: این استان در دوره نهم جایزه ادبی یوسف دو مقام شایسته تقدیر کسب کرد و در دوره دهم این جشنواره، موفق به کسب مقام دوم این جشنواره شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.