معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان:

ارتباط دانشجویان فاقد مهارت با صنعت وظیفه‌ی مهم دانشگاه است

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت:ارتباط دانشجویان فاقد مهارت با صنعت وظیفه‌ای مهم برای دانشگاه است و این ارتباط صنعت و دانشگاه از آمار دانشجویان فارغ‌التحصیل بیکار کم خواهد کرد.

 علی اصغر رجبی  در نشست معارفه سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: اگر کار جهادی و روحیه انقلابی با هم ترکیب شوند می‌توانیم بسیاری از کارهای ناممکن را انجام دهیم و این مهم در گام دوم انقلاب نیز آمده است.

او گفت:  ترکیبی که هم‌اینک در دانشگاه فنی‌حرفه‌ای سیستان و بلوچستان شکل گرفته مجموعه‌ای از روحیه جوان و جهادی است  و محرومیت در استان زیاد است و باید با مدیریت جهادی و انقلابی از این محرومیت‌ها رهایی یافت.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ما در استان باید با نگاه حل‌کننده مسائل مختلف به دانشگاه نگاه کنیم.

او گفت:  دانشگاه نقش محوری در ایجاد تمدن نوین اسلامی دارد و در گام دوم انقلاب نیز یکی از مسائل حائز اهمیت همین موضوع است.

در پایان نشست نیز دکتر غلامرضا محمدقاسمی به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر زاهدان معارفه شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار