یک مصدوم و یک فوتی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: در تصادف یک دستگاه پژو ٢٠۶ با یک دستگاه کامیون در کرمان، یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شد.

رضا میرزایی گفت: ساعت یک و ۷ دقیقه بامداد امروز ۲۴ اسفند، یک حادثه تصادف به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی کرمان اعلام شد و نجاتگران از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند.

او می‌گوید: به گزارش شاهدان در محل، در این حادثه، یک دستگاه پژو ٢٠۶ با یک دستگاه کامیون تصادف کرده بود که با تلاش سریع و تخصصی آتش‌نشانان در کم‌ترین زمان ممکن، سرنشینان خودرو پس از آزادسازی، خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: سرنشینان خودرو، ۲ خانم بودند که یک نفر از آن‌ها به شدت مجروح شده و یک نفر نیز متاسفانه در دم جان باخته بود.

به گفته او تشخیص علت حادثه از سوی عوامل پلیس راهور انجام می‌شود.

میرزایی از وقوع یک حادثه دیگر در ساعت ٧ و ١٠ دقیقه صبح امروز خبر داد و گفت: صبح امروز حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با تیر برق در خیابان گلستان، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گزارش شد.

او می‌گوید: تیم امداد و نجات پس از اعلام حادثه از ایستگاه شماره ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

میرزایی گفت: نجاتگران این سازمان، یک نفر سرنشین خودرو را که خوشبختانه دچار آسیب نشده بود، خارج کردند و اقدامات ایمنی و پیشگیری از حادثه ثانویه در محل انجام شد.

او از شهروندان خواست در زمان بروز حوادث از تجمع در محل حادثه و جلوگیری از روند امدادرسانی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.