پیام‌های دریافتی ۲۴ اسفند ماه؛

گلایه مسافران از گران شدن هتل‌های مشهد در آستانه نوروز و درخواست ارتقای مدرک تحصیلی قشر بازنشسته

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۴ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


به ورزشگاه الزهرا که پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در غرب تهران مراجعه کردم، اما بدون هیچ اعلام قبلی به دلیل چهارشنبه سوری تعطیل شده است و افراد زیادی در پشت درب منتظر هستند. پیگیری کنید.


سلام، لطفا درمورد ارتقای مدرک تحصیلی قشر کارکنان بازنشسته نظامی درجه دارهم رسیدگی وپیگیری شود، برخی ازکارکنان بازنشسته و در زمان شاغلی تحصیل نموده ومدرک کاردانی وکارشناسی گرفته و در سامانه درج شده است، ولی در موقع بازنشستگی به جهت ارتقا مدرک امتیاز یا رتبه بالاتر عطا نگردیده است. باتشکر


با سلام و احترام. ضمنا تشکر از زحمات تون. عاجزانه خواهش می‌کنم پیگیر افزایش فیمت چند برابری کرایه هتل‌ها و سوئیت‌های مشهد در آستانه سال نو باشید. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام، درمورد سهام عدالت برخی از افرادی که برگه‌های سهامشان یک میلیونی درج شده، ولی ۵۰۰ هزارتومان منظور شده است را پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
با سلام وتشکر ازپی گیری مشکلات مخاطبان
آخرین اخبار