معاون استانداری کرمانشاه:

وضعیت برخی آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه نگران‌کننده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه وضعیت استان در برخی آسیب‌های اجتماعی را نگران‌کننده دانست.

حسین خوش اقبال گفت: آسیب‌های اجتماعی به میدان فرصت‌طلبی معاندان تبدیل شده و جنگ نظامی امروز به جنگ فرهنگی تغییر یافته است.

آقای خوش اقبال با تاکید بر لزوم نقش آفرینی جدی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در تقویت فرهنگ و آموزش به خانواده‌ها،گفت: یکی از نگرانی‌های جدی مشکلات روحی و روانی پس از کرونا است که باید برای کنترل و کاهش آن اقدام کرد.

به گفته خوش اقبال، آمار در برخی آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه نگران کننده است؛ وجود این آمار موجب کاهش رقبت سرمایه گذاران به استان می‌شود و نگرش به استان را مطلوب نمی‌کند.

 اگر امروز درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی و به ویژه خودکشی تصمیمات اساسی اتخاذ نشود، مطمئنا آمار نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه ممکن است به دیگر بخش‌ها نیز سرایت کند.

 رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی و انقلابی است؛ می‌توان با توان بیشتر اقدامات کنترلی را پیش برد، هر چند ممکن است برخی دستگاه‌ها مضایق اعتباری داشته باشند.

به گفته خوش اقبال، می‌طلبد که از ظرفیت فعالان اجتماعی، علماء و ذی نفوذان استفاده کنیم تا بتوانیم با همراهی و همگامی همه مردم برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.