رییس‌ هیات کوهنوردی استان اصفهان انتخاب شد

علیرضا بوژمهرانی برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان برگزیده شد.

مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی اصفهان، امروز با حضور رضا زارعی رییس فدراسیون این رشته در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و علیرضا بوژمهرانی با کسب ۲۵ رای موافق از مجموع ۳۱ رای اعضای مجمع برای چهار سال آینده، ریاست این هیات را برعهده گرفت.

رسول داوری، دیگر نامزد انتخابات این مجمع ۶ رای اعضاء را کسب کرد.

زهرا مُدرسی، ابراهیم درستکار و محمد صفدریان نیز به ترتیب بعنوان نایب رییس، خزانه‌دار و کارشناس خُبره هیات انتخاب شدند و سیامک استکی و فرناز اعرابی نیز با رای مجمع، عضویت در هیات رییسه کوه‌نوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان را بدست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت: بیشتر اعضاء مجمع در انتخابات گذشته که حدود چهار ماه پیش برگزار شد رای ممتنع دادند و انتخابات به امروز موکول شد.

به گفته سیدمحمد طباطبایی امروز خِرد جمعی بر مجامع هیات‌های ورزشی استان حاکم است و این اداره کل هم هرگونه همکاری و هم‌افزایی را با هیات‌ها در دوره چهار ساله مسئولیت آن‌ها خواهد داشت.

مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان، امروز در صحت کامل و با رعایت کلیه قوانین و قواعد لازم برگزار شد.

او می‌گوید به‌تقریب اهداف و برنامه‌های ۲ نامزد انتخابات هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان شبیه و نزدیک به هم بود و در راستای اهداف و سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار داشت.

ظرفیت‌های خوبی برای ورزش کوهنوردی در استان اصفهان وجود دارد و اهداف و سیاست‌های کلان، زیرساخت‌ها و اخلاق مداری در رشته‌های ورزشی همگانی، هنگامی نهادینه خواهد شد که همه اعضا، همراهی لازم را با این برنامه‌ها داشته باشند.

طباطبایی گفت: سه مولفه جمعیت، اقتصاد و محیط زیست برای توسعه پایدار در این استان وجود دارد که باید برای استفاده صحیح از آن‌ها برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

مدیرکل ورزش و جواناناستان اصفهان گفت: امیدواریم که این هیات به چشم‌اندازی که در برنامه چهارساله خود ترسیم کرده است با موفقیت دست پیدا کند.

استان اصفهان بیش از ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

حدود ۴۵ باشگاه تحت پوشش هیات کوهنوردی استان اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.