ساماندهی پارک علامه در اهواز

مدیر شهرداری منطقه هفت اهواز از ساماندهی و رسیدگی به پارک علامه در این منطقه خبر داد.

فرامرز نجف پور در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در پارک علامه گفت: این پارک با مساحت بیش‌از چهار هکتار میان خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده است و محلاتی نظیر بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از آن بهره می‌برند.

به گفته او زمین چمن مصنوعی که در آن پارک واقع‌شده در سال ۹۶ از سوی شهرداری منطقه هفت احداث و تحویل معاونت فرهنگی شهرداری اهواز شد تا شهروندان بتوانند از آن بهره‌مند شده و استفاده لازم را ببرند ولیکن عدم نگهداری صحیح از این چمن مصنوعی باعث تخریب و دزدیده شدن وسایل آن توسط افراد سودجو شد.

مدیر شهرداری منطقه هفت اهواز می گوید: با تدابیر اندیشیده شده جهت بهسازی و تعمیر مجموعه ورزشی‌های موجود در سطح منطقه هفت، مبلغی جهت این کار در بودجه سال آینده شهرداری منطقه هفت پیش‌بینی‌شده است.

این مقام مسئول گفت: معتادان متجاهر در پارک علامه حضور دارند و سرقت برخی از اموال عمومی و آتش زدن دیوار‌های پارک انجام می شود اما حسب دستور شهردار اهواز مبنی‌بر حذف زوائد بصری و رنگ‌آمیزی دیواری، عملیات رنگ‌آمیزی دیواره‌های پارک علامه در راستای ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ صورت پذیرفت.

 هفته گذشته عملیات تعویض جداول فرسوده و جدول‌گذاری در پارک علامه از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه هفت در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ انجام شد.

برچسب ها: خدمات شهری ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.