برگزاری آموزش مقابله با حوادث پر خطر چهارشنبه سوری در مدارس ایذه

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه از برگزاری آموزش مقابله با حوادث پر خطر چهارشنبه سوری در مدارس این شهرستان خبرداد.

احسان احمدپور گفت: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

او می گوید: خانواده‌ها میتوانند نقش مهمی را در پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه پایان سال ایفاء کنند و آموزش مقابله با حوادث پر خطر چهارشنبه سوری در مدارس این شهرستان با حضور کارشناسان برگزار شد.

احمدپور گفت: ممکن است موضوع ایمنی و پیشگیری از حوادث مربوط به چهارشنبه پایان سال، در بدو امر برای گروه سنی نوجوان و جوان جالب نباشد، چرا که آن‌ها مجبـورند محدودیت‌هایی را درانجام این تفریح خطرناک متحـمل شوند، ولی میتـوان با نشان دادن اهمیـت موضـوع و اینـکه حوادث مربوطـه می‌توانـد تهدیـد کننـده سلامت آن‌ها باشد، آموزش در این زمینـه را برای آن‌ها جالبتـر کرد.

به گفته رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه بر اسـاس آخرین آمار در حدود ۶.۸ درصد از حوادث در حال تهیه و ساخت مواد محتـرقه به وقوع می‌پیوندد پس باید خود را برای رویارویی با آتش سوزی آماده نمود.

شهروندان در هنگام مواجهه با حادثه ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و سپس با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.