وزیر کشور:

ایران به هر توطئه‌ای قاطعانه پاسخ خواهد داد

وحیدی گفت: به هر توطئه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آب و خاک و مجاهدان آن، قاطعانه پاسخ داده خواهد شد.

رئیس شورای امنیت کشور گفت: مقامات آمریکایی در شکست مفتضحانه راهبرد فشار حداکثری اعترافی تاریخی کردند که عامل این شکست، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم عزیز و تأسی به شهداست.

وزیر کشور می گوید با تأکید بر پاسخ قاطع ایران به هرگونه توطئه دشمنان پاسخ قاطعی داده است و دشمن این موضوع را فهمیده است اما باز به‌اشتباه گمان می‌کند می‌تواند عزیزی از ما را به شهادت برساند و بی‌پاسخ بماند؛ هیهات، این‌چنین نیست.

‌وحیدی می گوید آنچه دشمن باید بیش از هر زمانی بداند این است که ملت سربلند و رزمندگان بزرگ ما هرگز در رصد توطئه‌های دشمنان و پاسخ لازم به آنها، باز نخواهد نشست و این‌گونه نیست که دسیسه‌ها و خسارت‌های دشمنان را فراموش کند.

وحیدی در مراسم گرامیداشت شهید باکری گفت:در وصیت‌نامه شهید باکری که او را "جان آذربایجان" نامید، آمده است "چقدر لذتبخش است که انسان برای دیدار پروردگارش آماده باشد."

وزیر کشور دلدادگی شهدا به خدا را نشان موحد بودنشان می داند و می گوید با گذشت ۳۷ سال عشق، محبت و خاطرات شهید باکری در دل مشتاقان و پیروانش و کسانی که دل به راه او داده‌اند، همچنان زنده است.

به گفته وی شهید باکری،این شهید بزرگوار مخلص، شجاع، عارف، مجاهد، متفکر، متوکل و متواضع بود.

وزیر کشور همچنین با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص "جهاد تبیین" می گوید که از جمله بیّنات انقلاب اسلامی، شهدا هستند و بخشی از این جهاد به این امر مربوط می‌شود که چگونگی حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی در مسیر رشد و توسعه تبیین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار