سرپرست فرمانداری شهرستان مریوان معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، اسماعیل احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری مریوان معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در شورای اداری مریوان گفت:مریوان به لحاظ موقعیت بی نظیری که در نوار مرزی غرب ایران دارد، اهمیت استراتژیکی آن بر کسی پوشیده نیست و دارای پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، آب و زمین‌های حاصلخیز است.

مهدی رمضانی گفت:انتطار ما از فرماندار جدید این است که گفتمان دولت مردمی سیزدهم را محور کار‌های خود قرار دهد و عدالت محوری، پاکدستی و ضد فساد بودن را در همه مراحل خدمت خود مدنظر داشته باشد.

سرپرست جدید فرمانداری مریوان نیز گفت:در پرتوفعال کردن روابط مستحکم با اقلیم کردستان عراق می‌توان شاهد توسعه فراگیر در منطقه بود، البته این مهم نیازمند این است که اقلیم کردستان عراق نیز مانند ایران، در زمینه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و آزاد تجاری هزینه کند.

احمدی می گوید:بسیاری از کار‌ها در حوزه‌های کشاورزی و صنعت و دیگر بخش‌ها فقط نیازمند پول و اعتبار نیست، بلکه با انگیزه هم می‌توان موتور پیشران توسعه مریوان را به حرکت درآورد.

برچسب ها: مریوان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
مبارکه . مدیران فاسد و معلوم الحال مجموعه برق استان با پرونده و.... عوض نمی شوند انگار فساد ستیزی و امید به جامعه باید بازهم شعار باشه !!!@@