برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تمام قد ایستاده ایم

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تمام قد ایستاده ایم و برای حل مسائل و مشکلات آن‌ها بی وقفه و شبانه روزی پیگیر هستیم.

آقای جمالی نژاد گفت: در زمینه تأمین برخی تجهیزات علیرغم اینکه کشور در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی است دنبال راه ها‌ی جدید و رفع کاستی‌ها هستیم و با وجود شرایط سخت همه طرح‌ها فعال هستند و جریان عمران کشور راکد نشده است.

 اخیرا بودجه‌ای از محل منابع عمرانی و محل یارانه‌ها معادل ۶۳۶ هزار میلیارد تومان توزیع شده است که رشدی ۷۰ درصدی دارد و در دهه فجر نیز به ارزش ۱۳۰ هزار میلیارد تومان طرح افتتاح کردیم.

 همه مشکلات در حال پیگیری هستند و یک به یک حل خواهند شدو در سال جدید در زمینه نوسازی ناوگان‌های حمل و نقل خبر‌های خوبی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
جهت کاهش هزینه های بالاسری و افزایش کیفیت کارپیشنهاد میشود برای هرچند روستای کوچک یک دهداری و یک شورای روستا ایجاد شود تا افراد تواناتر ازبین آنها انتخاب گردند و توانایی مدیریت لازم را داشته باشند تا امور روستاهای تحت سرپرستی را بهتر مدیریت نمایند چون اکنون افراد شایسته برای این امور باندازه کافی درهرروستای کوچک وجود ندارد و نمی توانند امور را خوب پیش ببرند و فقط هزینه بالاسری برگرده مردم تحمیل می کنند.