انفجار مواد محترقه این بار در خمین با یک مجروح

یک نوجوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در خمین مجروح شد.

سرهنگ محمود خلجی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مجروح شدن یک نوجوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در شهرستان خمین خبرداد و گفت: علت این حادثه، انفجار مواد محترقه دست ساز از سوی یک نوجوان ۱۶ ساله بوده که مجروحیت شدید او از نواحی دست‌ها، صورت و چشم‌ها و تخریب درب و دیوار و پنجره منزل را در پی داشته است.

این پنجمین انفجار مواد محترقه در استان مرکزی در طی هفته‌های گذشته است که این انفجار‌ها ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرده است.

یازده اسفند ماه انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی ساوه نقص عضو ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۷ ساله را راهی بیمارستان کرد که متاسفانه یکی از آن‌ها از ناحیه دست و دیگری از ناحیه چشم دچار نقص عضو شدند.

سوم اسفندماه امسال هم ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۸ ساله در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در داخل خانه و به علت بی احتیاطی و انفجار مواد محترقه، از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سی ام بهمن امسال هم ۲ پسر نوجوان در هنگام ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونیشان در شهرستان شازند از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدند.

بیست و سوم بهمن امسال هم پسر ۱۵ ساله اراکی در حال تهیه نارنجک دست ساز در حیاط منزل بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه، دچار سوختگی شد و مچ دست راست مادرش هم قطع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مردم خواست که با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال هشدار‌های ایمنی و آموزشی پلیس را جدی تلقی کرده و پیوسته آموزش‌ها و هشدار‌های لازم را خصوص خطرات حوادث مواد محترقه به جوانان و فرزندان خود بدهند تا هرگز شاهد حوادث و اتفاقاتی چنین ناگوار نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.