سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

بیمارستان های جنوب غرب خوزستان در آماده باش نوروزی

آقای محمدی گفت: برای عبور از نوروزی بدون پیک جدید کرونا بیمارستان های جنوب غرب خوزستان در آماده باش نوروزی قرار گرفتند.

سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی درنشست ستاد کرونای منطقه‌ای جنوب غرب خوزستان گفت: برای کنترل شرایط کرونایی در جنوب غرب خوزستان بیمارستان‌های منطقه در حالت آماده باش هستند و هماهنگی میان ادارات منجر به عبور از نوروز بدون بروز پیک جدید این بیماری می‌شود.

آبادان در رنگ‎‌بندی تازه کرونایی، آبادان و شادگان در وضعیت زرد و خرمشهر در وضعیت نارنجی است.

به گفته او برای روز‌های نوروزی پایگاه‌های سیار اورژانس در منطقه افزایش یافته و پایگاه سیار واکسیناسیون نیز برپا خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به حضور مهمانان نوروزی و بازدید راهیان عزیز نور از یادمان‌های دفاع مقدس، حجم بازدید‌های بهداشتی از این مناطق بیشتر خواهد شد.

خرمشهر، آماده نوروزی با مراقبت‌های بهداشتی

نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر نیز از آمادگی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بازار‌ها و اماکن شلوغ خرمشهر با همکاری حوزه بهداشت، فعالان حوزه طرح شهید سلیمانی، بسیجیان و اهالی بازار خبر داد تا با حضور کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی از شیوع کرونا در این شهرستان جلوگیری شود.

او از شهروندان این شهرستان خواست تا افزون بر رعایت نکات بهداشتی و حضور نیافتن در دورهمی‌ها در تکمیل روند واکسیناسیون خود شتاب کنند.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قطع نشود

احسان عباسپور، فرمانداره ویژه آبادان نیز در این نشست گفت: تبدیل وضعیت کرونایی آبادان به زرد نشان از کنترل این بیماری در این شهرستان دارد، اما ثابت نگه داشتن آن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان و نظارت مسئولان دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

او از راه اندازی ۲ کمپ سلامت در آبادان با همکاری شهرداری این شهرستان و استقرار نیرو‌های ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این کمپ‌ها خبر داد.

این مسئول شرط پذیرش میهمانان نوروزی در محل‌های مربوط به آموزش و پرورش را ثبت نام قبلی و تزریق حداقل ۲ دز واکسن اعلام کرد.

در این نشست معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان، شهردار شادگان، فرماندهان بسیج سه شهرستان آبادان ، خرمشهر و شادگان ، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از مدیران مرتبط نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.