رخوت آلومینیوم و برکناری خطیبی

ناکامی‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک موجب برکناری خطیبی شد.

۱۳  هفته ناکامی و نتایج ضعیف تیم فوتبال آلومینوم اراک در لیگ برتر موجب شد تا رسول خطیبی سرمربی این تیم بعد از آخرین شکست مقابل ذوب آهن برکنار شود تا آلومینیوم سازی در ۸ دیدار باقی مانده با مربی دیگری در مستطیل سبز فوتبال ظاهر شود.

 بعد از باخت سنگین ۴ بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن اصفهان در روز جمعه بیستم اسفندماه ، دیروز شنبه ۲۱ اسفند هیات مدیره این باشگاه پس از ساعت‌ها جلسه  وگفت و گو با خطیبی از این برکناری، با عنوان جدایی توافقی نام بردند.

مدیران باشگاه آلومینیوم، پیش از این، در اقدامی عجولانه، قرارداد خطیبی را برای فصل بعد هم تمدید کرده بودند و حالا این سرمربی برکنار شده تمامی حقوق و پاداش فصل خود را همچون فصل گذشته مطالبه کرده است.

برخی افراد مطلع می‌گویند خطیبی برای جدایی از جمع اراکی‌ها، در مورد بخشی از مطالبات فصل آینده توافق کرده که در صورت تکرار پیشنهادات اخیر ِ دیگر تیمها، بدون موانع حقوقی، قبل از شروع فصل آینده، در تیم جدیدش، مشغول مربیگری شود.

این سرمربی تبریزی اراکی‌ها برای فصل آینده قراردادی به مبلغ ۶ میلیارد تومان منعقد کرده بود که برای کناره گیری از سمت خود بخشی از آن را به باشگاه بخشیده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پس از بررسی گزینه‌های جایگزین درباره ۳ مربی به جمع بندی رسیده اند که پس از مذاکره با آن‌ها، یک نفر به عنوان سرمربی جدید معرفی می‌شود.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی که در ۹ مسابقه اول لیگ خوب ظاهر شده بود و ۵ پیروزی و ۴ تساوی در این بازی‌ها به دست آورد از نوزدهم آذرماه که در بازی خانگی فجر سپاسی را مغلوب کرد دیگر بردی در کارنامه اش نداشته است.

آلومینیوم سازان که اکنون ۱۳ بازی است بردی نداشته اند تعداد تساوی‌ها را به عدد ۱۱ و شکست‌ها را به عدد ۶ رسانده اند.

آلومینیوم اراک روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در خانه به مصاف تراکتور سازی تبریز می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.