برخورد قانونی با واحد‌های صنفی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: برخورد قانونی با واحد‌های صنفی استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

سیدحامد عاملی گفت: اردبیل به عنوان اصلی‌ترین مقصد نوروزی مسافران است و شرط اصلی سفر مسافران نوروزی به استان تزریق دو دز واکسن کرونا امری لازم و ضروری است.

استاندار اردبیل می گوید: مرز زمینی استان از سمت کشور آذربایجان مسدود است که برای ورود گردشگران خارجی به استان داشتن کارت معتبر تست پی‌سی‌آر لازم و ضروری است و به همین منظور ستاد خدمات نورزوی استان اردبیل با حضور نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، نظامی و امنیتی درصدد است خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهد.

به گفته او، اطلاع‌رسانی‌های لازم با ستاد خدمات نوروزی در استان اردبیل انجام می‌یابد که به همین منظور در صورت برخورد با هرگونه مشکل به ستاد فوق اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌شود که کلیه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه امری لازم و ضروری است تا بتوانیم با نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهیم.

عاملی گفت: در ایام تعطیلات در شرایط کرونایی نباید سهل‌انگاری مردم و مسئولان در حوزه رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود که در این زمینه امری لازم و ضروری است تا باید دستگاه‌های استان اردبیل همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند و به همین منظور با جدیت باید تمامی پروژه‌ها را پیگیری کنیم.

استاندار اردبیل می گوید: برخورد قانونی با واحدهای صنفی استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور شهرداری اردبیل ملزم به نصب بنر و المان‌ها در نقاط مختلف استان اردبیل که به همین منظور برپایی کنگره 3 هزار و 400 شهید والامقام استان مبنای کار قرار گرفته که برای ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی درصدد پاسداشت مقام شهدا هستیم.

عاملی گفت: نصب بنر و المان‌ها در نقاط مختلف استان است که در این زمینه با توجه به برنامه‌های تعطیلات عید نوروزی کلیه مدارس استان با ظرفیت 50 درصد میزبان فرهنگیان مسافر استان خواهد بود که در این زمینه کنترل ترافیک شدید جاده حیران در ایام تعطیلات عید نوروز با جدیت انجام خواهد یافت.

به گفته او، کنترل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور کاهش آمار تلفات اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور طی روزهای اخیر با مراکز غیرقانونی که به عنوان خانه مسافر یا منازل اجازه‌ای غیرقانونی فعالیت می‌کنند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار