بررسی بیش از یک‌هزار پرونده در کمیسیون تخصصی تعیین درصد جانبازان فارس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال بیش از یک‌هزار پرونده در کمیسیون تخصصی تعیین درصد جانبازان استان بررسی شده است.

حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور گفت: از ابتدای امسال هشت جلسه کمیسیون تخصصی تعیین درصد با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اعزامی از مرکز در شیراز برگزار شده است که در این کمیسیون‌های تخصصی تعیین درصد، پرونده یکهزار و ۱۰ جانباز استان بررسی شده است.

به گفته او، امسال همچنین دو جلسه کمیسیون تخصصی حالت اشتغال و دو جلسه کمیسیون تخصصی حق پرستاری جانبازان در شیراز تشکیل شد که در این کمیسیون‌ها به ترتیب ۲۶۵ و ۳۲۹ پرونده بررسی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال همچنین ۲۷۲ پرونده در کمیسیون تخصصی ماده ۸۷، یک‌هزار و ۷۰۴ پرونده در کمیسیون تخصصی خانواده ماده ۲۲ و ۲۶ و ۲۷۰ پرونده جانبازان متوفا در کمبیبون ماده ۱۵ بررسی شد.

محمدی پور همچنین از بررسی ۶۵۶ پرونده در کمیسیون مشورتی غیابی حق پرستاری جانبازان و یک هزار و ۱۳۷ پرونده در کمیسیون مشورتی غیابی حق پرستاری خانواده شهدا خبرداد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اهتمام هرچه بیشتر مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را بررسی و پیگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نعمت الله امیری جیرفت
۰۰:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
عدالت نیست عدالت نیست ۱۲ساله حتی دیوان عدالت حاکم شدم ولی هیچ هیچ هیچ
آخرین اخبار