اعزام دانشجویان استان قزوین به اردوی راهیان نور

دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان قزوین امروز به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.

هجدهمین اردو راهیان نور با عنوان " فرصت پرواز" به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این اردو بیش از ۲۸۰ دانشجو شرکت دارند و دانشجویان دختر این دانشگاه به همراه سایر دانشجویان دانشگاه‌های استان از تاریخ ۲۱ اسفند به مدت ۶ روز از مناطق عملیاتی هم، چون فتح المبین، یادمان‌های شهید حسن باقری، طلاییه، هویزه، اروند، شلمچه، نهر خین، القمه و کانال کمیل بازدید خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویی خواهر دانشگاه‌های استان گفت: دانشجویان با مراقبت‌های معنوی بهره بیشتری از سفر راهیان نور می‌برند.

حضور جوانان و دانشجویان در راهیان نور موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب می‌شود چرا که اهمیت بسیاری برای این معنا قائل هستند.

خدای متعال برای برخی موضوعات سفارش ویژه کرده است و از انسان‌های خوب تعریفی که دارد این است که آن‌ها حق تلاوت قرآن را به جا می‌آورند.

سفر راهیان نور بسیار با برکت است و در این سفر که در ماه شعبان نیز قرار دارد، هر چه بیشتر تلاش کنید که مراقبت داشته باشید تا بهره بیشتری از این سفر ببرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار