احداث مدرسه ۳ کلاسه در یکی از روستاهای ضیاءآباد

کلنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه روستای قره چه قیا از توابع بخش ضیاءآباد تاکستان به زمین زده شد.

این مدرسه ۳ کلاسه در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با زیربنای۱۸۰ مترمربع ۳۰ درصد با مشارکت خیرمدرسه ساز سعید پورکاشانی و ۷۰ درصد از محل اعتبارات دولتی و استانی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در روستای قره چه قیا از توابع بخش ضیاءآباد تاکستان احداث خواهد شد.

مهندس جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس گفت: در سطح شهرستان تعداد ۳۷ پروژه نوسازی و تجهیز مدارس انجام شده که تعداد ۱۸ پروژه در حال تکمیل شدن و ۱۳ پروژه در حال افتتاح و ۵ پروژه نیز در حال کلنگ زنی می‌باشد.

با اهتمام صورت گرفته، بهره برداری و تجهیز اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی شهید رجایی ضیاءآباد نیز با گرفتن اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

تعداد ۵ هزار و ۷۵۰ کلاس درس تا خرداد ماه سال آینده استانداردسازی می شود و جشن استاندارد سازی مدارس در خرداد سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در سطح شهرستان و راه اندازی و تجهیز اردوگاه دانش آموزی شهید رجایی ضیاءآباد شد.

نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

لایحه نظام رتبه بندی معلمان که مطالبه به حق و دیرین فرهنگیان عزیز بود، بعد از مدت‌ها کش و قوس، سرانجام با نظر موافق نمایندگان مجلس انقلابی به تصویب رسید.

با اجرایی شدن این لایحه تا حدود زیادی مشکلات مالی و معیشتی این زحمتکشان عرصه آموزش، تعلیم و تربیت مرتفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.