برگزاری اردوی راهیان‌نور با اعزام ۳۲۰۰ دانشجو از فارس

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام دانشجویان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا نیمه اول فروردین سال آینده ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو به این مناطق اعزام شوند.

سعید یوسفی در حاشیه اعزام دانشجویان دانشگاه‌های فارس به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور در هشت سال دفاع مقدس گفت: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه گذاری، ترویج و تبلیغ درست مؤلفه‌های تأثیرگذار و فرهنگ ساز تاریخ است.

او، جریان عظیم فرهنگی راهیان نور را یکی از پرمخاطب‌ترین عرصه‌های فرهنگی کشور با تأثیرگذاری مثبت در فرهنگ عمومی کشور برشمرد و گفت: راهیان نور کارآمدترین و مؤثرترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن و استفاده از گنج عظیم دفاع مقدس و انجام جهاد تبیین است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر ایجاد عمق استراتژیک فرهنگی برای حفظ توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی از طریق تقویت و تعالی روحیه معنوی و جهادی در بستر راهیان نور، گفت: «دانشجویان مکتب سلیمانی»، شعار محوری اردو‌های راهیان نور دانشجویی امسال است.

یوسفی گفت: از ۱۴ اسفند تا ۲۵ اسفند ماه امسال ۲ هزار و سیصد دانشجو از فارس به مناطق عملیاتی جنگی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شوند که با توجه به استقبال چشمگیر دانشجویان پیش‌بینی شده که این آمار تا نیمه اول فروردین سال آینده به ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو برسد.

او به استفاده از ظرفیت عظیم راویان دفاع مقدس اشاره و گفت: در برنامه راهیان نور امسال دانشجویان از یادمان‌های فکه، طلاییه، هویزه، خرمشهر، شلمچه، دهلاویه، اروند کنار، دوکوهه، کانال کمیل، فتح المبین و... بازدید کردند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است و تزریق ۳ مرحله واکسن کرونا توسط شرکت کنندگان یکی از شرایط اعزام به راهیان نور بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار