تلاش قعرنشینان برای بقا/ شاگردان ساغلام رو در روی جواد لالیگایی

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز سه دیدار برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز سه دیدار برگزار می شود.

هوادار -مس رفسنجان/ روز شنبه ساعت ۱۴

تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری دست یافت و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد. شاگردان عنایتی می‌خواهند برابر تیم مس رفسنجان پیروز شوند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.

 تیم فوتبال مس رفسنجان با تساوی برابر تیم نفت مسجد سلیمان ۳۴ امتیازی شد و با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

//

تراکتور-فولاد/ روز شنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر تیم ته جدولی پدیده به تساوی دست یافت با ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

آخرین برد تراکتور در لیگ برتر به بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته دهم برمی گردد  که با ۲ گل حریفش را شکست داد و  بعد از آن طی ۱۱ بازی اخیر خود هیچ بردی را کسب نکرده است. شاگردان ساغلام قصد دارند برابر تیم فولاد به برتری دست یابند تا بعد از ۱۱ هفته طعم برد را بچشند.  

 تیم فولاد هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن شکست خورد و با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه هشتم است.  شاگردان نکونام با برتری برابر تیم تراکتور قصد دارند شکست هفته گذشته را جبران کنند.  

//

فجرشهید سپاسی- پدیده/ روز شنبه ساعت ۱۶ 

این بازی جدال ۲ تیم انتهای جدولی است، هر ۲ تیم نیاز به برد دارند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باشند.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست خورد و با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم جای دارد. تیم فجر شهید سپاسی تغییر و تحولاتی را در کادر فنی اش تجربه کرد و کلانتری از هدایت این تیم شیرازی کنار گذاشته شد. مهرزاد معدنچی به طور موقت هدایت فجر شهید سپاسی را برعهده گرفت.

در آن طرف، تیم ته جدولی پدیده هفته گذشته برابر تیم تراکتور به تساوی دست یافت و با کسب ۹ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

تیم پدیده یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک هستند به همین علت برای اعاده حیثیت برابر تیم فجرشهید سپاسی بازی می‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
جواد لالیگایی،،،، سرور لنگیایی
آخرین اخبار