سرمربی مس سونگون مسئولیت قهرمان نشدن تیمش را بر عهده گرفت

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان ضمن تبریک عنوان نایب قهرمانی این تیم به باشگاه و همه شاگردانش، اعلام کرد: به عنوان سرمربی تیم مسئولیت عدم کسب عنوان قهرمانی را بر عهده می‌گیرم و باید بیشتر از این تلاش می‌کردم.

آقای حمید بی غم پس از کسب مقام نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال   گفت : در فصل جاری ما عسگری و بعد فخیم را از دست دادیم و به دلیل اینکه گلزن نداشتیم نتوانستیم از عنوان قهرمانی چندین ساله خودمان دفاع کنیم.

هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مقابل مس سونگون برتر میدان بوده است چرا که بازیکنانم در تمام بازی‌ها برتر بودند و در بازی‌هایی که نتیجه نزدیک داشتیم داوری تاثیر گذار بود.

معتقد هستم در تمامی بازی‌های لیگ، برتر میدان بودیم و عوامل زیادی دست در دست دادند تا نتوانیم از عنوان قهرمانی تیم مس دفاع کنیم.

قراردادم با باشگاه مس تا امروز بود و می‌خواهم یک سال با دوری از فوتسال استراحت کنم.

 متاسفانه موقعی که بنده به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم بیشتر بازیکنان خوب با تیم‌های دیگر قرارداد بسته بودند و من به اجبار با تیم فعلی کار کردم و بعد ۲ بازیکن تاثیر گذار را از دست دادیم و در ادامه قرعه بازی‌ها بیشترین تاثیر را بر روی امتیاز گیری تیم مس داشت که بیشتر به ضرر تیم می‌شد.

متاسفانه زمان جذب این ۲ بازیکن نقل و انتقالات تیم‌های فوتسال کشور برزیل بسته بود و بهترین‌های این کشور جذب تبم‌های برتر شده بودند و ما فقط از دسته پایین می‌توانستیم بازیکن به خدمت بگیریم، ولی در کل خوب بازی کردند و سرعتی بودند.

در فوتسال دنیا اگر بازیکنی با یک بازیکن دیگر برخورد کند خطا گرفته می‌شود در حالی که در کشور ما برخورد‌ها گاهی شبیه درگیری‌های خیابانی است و به رغم اینکه داور در ۲ متری برخورد‌ها قرار دارد، ولی اعتقادی به خطا ندارد.

تیم مس سونگون امروز با برتری ۲ بر صفر مقابل شهروند ساری و کسب ۶۰ امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

برچسب ها: بازیکنان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار