لزوم وفاق، انسجام و همراهی و همدلی در شورا‌های اسلامی

استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم وفاق، انسجام و همراهی و همدلی در شورا‌های اسلامی استان گفت : منافع مردم و مدیریت شهری مطلوب برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در اولویت قرار دارد.

بهمن امیری مقدم گفت : جلسات شورا‌ها باید بر اساس فرآیند‌های قانونی برگزار شود و با تخلف‌ها و تخطی‌ها به شدت برخورد می‌شود.

به گفته استاندار کرمانشاه نظم و انضباط در انجام امور بسیار مهم است و با هرگونه رفتاری که تصمیمات مدیریت شهری را دچار وقفه کند؛ بر اساس قانون برخورد و حتما در هیات حل اختلاف بررسی می‌شود.

اعضای هیأت حل اختلاف بر این مهم تأکید دارند که با افراد دارای تخلف بر اساس ادله و مستندات با قاطعیت برخورد شود ودر این نشست‌ها به مشکلات ایجاد شده توسط برخی اعضای شورا‌ها رسیدگی و برای برخورد قانونی با خاطیان اقدام خواهد شد.

از شورا‌هایی که در شهرستان تحول ایجاد کنند و زمینه ارائه مدیریت مطلوب شهری را با مشارکت مردم فراهم کنند، به صورت ویژه حمایت می‌کنیم.

با رفتار‌هایی که با هدف از رسمیت انداختن جلسات قانونی شورا‌ها می‌شود برخورد می شود اینکه عضوی در نشست حاضر شود و در صورت تصویب مصوبه خلاف نظرشخصی خود اقدام به ترک جلسه با هدف از رسمیت انداختن نشست داشته باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست و حتما با صدور آرای قاطع این موضوع مدیریت می‌شود، زیرا مردم به عمران و آبادانی شهر‌ها رای داده اند.

در بررسی تخلفات سریعا رای صادر و به مراجع قانونی ارسال می‌شود و هرگونه اخلال در برگزاری جلسات علاوه برصراحت قانون به لحاظ اخلاقی و احترام به رأی مردم نیز نکوهش می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.