اقدامات مهمی در پژوهش‌های علوم ورزشی انجام شده است

دبیر علمی سیزدهمین همایش بین الملی علوم ورزشی گفت: توانستیم از مجازی بودن همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی بیشترین سود را کسب کنیم.

علی کاشی گفت: در سیزدهمین دوره همایش بین المللی علوم ورزشی مشارکت ۲۹ دستگاه را جذب کردیم. با کمک ۳۰ نهاد در کشور توانستیم این همایش بین المللی را برگزار کنیم.

اولین بار است در سطح کشور ۱۴ نهاد دانشگاهی همراه با ۱۶ نهاد اجرایی شامل وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در همایش علوم ورزشی ۲۸۵ سخنرانی که برگرفته از آخرین تحقیقات علوم ورزشی هستند، ارائه شد.

او گفت: نکته قوت همایش ما این است که توانستیم از ظرفیت مجازی بودن آن به بهترین نحو و با حضور ۷۹ استاد خارجی از دانشگاه‌ها و موسسات بین المللی استفاده کنیم. در سال‌های گذشته برای حضور این اساتید هزینه‌های زیادی صرف می کردیم؛ اما امسال توانستیم از مجازی بودن این همایش بیشترین بهره را ببریم.

به گفته کاشی یکی دیگر از نقاط مهم همایش این بود که ۶۶۶ ابلاغ برای اساتید دانشگاه در قالب سخنران‌های کلیدی، اعضای هیئت رئیسه و کمیته علمی که همکاری داشته اند، صادر شد. نزدیک به ۵۰۰ عضو هیئت علمی از بیش از ۸۰ دانشگاه کشور در این همایش حضور داشتند.

سیزدمین همایش بین المللی علوم ورزشی به‌عنوان «بزرگ‌ترین گردهمایی خانواده علوم ورزشی ایران»، در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ اسفند به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
دنبال سودآوریه؟!
آخرین اخبار