الخلیفی جان به لب شد/ نیمار تابستان فروخته می‌شود

رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن از دست مهاجم برزیلی تیمش خسته شده و تابستان او را به فروش خواهد رساند.

نشریه مارکا نوشت: به گفته یک روزنامه نگار سرشناس فرانسوی، ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن از دست نیمار خسته شده است و تصمیم دارد او را در فصل نقل و انتقالات تابستانی بفروشد.

نیمار روز‌های سختی را در پاری سن ژرمن می‌گذراند، آخرین مورد چالش او دعوا با جانلوئیجی دوناروما دروازه بان این تیم پس از شکست مقابل رئال مادرید است. به گفته رومن مولینا، روزنامه نگار مشهورفرانسوی، این کمترین مشکل او است. این روزنامه نگار اطلاعاتی درباره مالک قطری پی اس جی  و به ستوه آمدن او از دست ستاره برزیلی تیمش دارد.

نیمار سال ۲۰۱۷ از بارسلونا جدا شد و با هزینه هنگفتی به پاری سن ژرمن پیوست، اما از همان زمان مشکلات زیادی داشته است.رابطه بد پدر نیمار با باشگاه، مصدومیت‌های مداوم این بازیکن و مشکلات فراوان او در خارج از زمین بخشی از این مسائل بوده است. این لیست ادامه دارد و او به اندازه پولی که گرفته برای پاری سن ژرمن سودمند نبوده است. این پنجمین باری است که پاری سن ژرمن نمی‌تواند با نیمار به عنوان بزرگترین ستاره خود، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

چهارشنبه گذشته در دیدار مقابل رئال مادرید، هم او و هم مسی نتوانستند تاثیر گذار باشند و این وضعیت به نقطه‌ای بی بازگشت رسیده است. بر اساس این گزارش، الخلیفی در حال حاضر تصمیم گرفته است به طور قطعی نیمار را در تابستان آینده بفروشد.

با توجه به هدف پاری سن ژرمن، ورود ستاره برزیلی به پی اس جی را می‌توان بزرگترین اشتباه نقل و انتقالاتی تاریخ این باشگاه دانست. از آنجایی که او موفقیتی نداشته است، مالک باشگاه مایل است او را از تیم کنار بگذارد و به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد و به این ترتیب مقداری از پولی را که در سال ۲۰۱۷ خرج کرده دریافت کند. اگرچه دریافت ۲۲۲ میلیون یورو غیرممکن است، اما آن‌ها می‌توانند حداقل سعی کنند او را به قیمت تقریبا ۱۰۰ میلیون یورو بفروشند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار