هشدار فدراسیون فوتبال به حاشیه سازان

به درخواست حراست فدراسيون فوتبال، كارگروه صيانت از سلامت مسابقات ليگ رويدادهاى هفته هاى پايانى فوتبال را زير نظر مى گيرد.

با توجه به حساسیت هفته هاى پایانى رقابت هاى لیگ باشگاه هاى کشور با هماهنگى حراست فدراسیون "کمیته صیانت از سلامت مسابقات" با حضور مسئولان ارکان قضایى، سازمان لیگ، کمیته داوران و سایر بخش هاى مرتبط فعالیت خود را از سر مى گیرد و بر روند برگزارى مسابقات، اقدامات و فعالیت هاى باشگاه‌ها در این بخش نظارت خواهد داشت.

به گزارش فدراسیون فوتبال، در راستاى برگزارى رقابت‌ها در چارچوب حرفه اى و به دور از حاشیه سازى و تنش هاى اخیر با هرگونه تحرکات حاشیه ساز که در روند برگزارى مسابقات و ماموریت عوامل مرتبط، خلل ایجاد کند از طریق ارکان قضایى برخورد قاطع صورت مى گیرد.

همچنین مجددا از کلیه باشگاههاى حاضر در رقابت هاى لیگ حرفه اى فوتبال ایران درخواست مى شود خصوصا در هفته هاى پایانى در راستاى برگزارى عادلانه، حرفه اى و دور از حاشیه مسابقات از ایجاد حساسیت هاى کاذب، تشویش اذهان عمومى، تبادل بیانیه، اتهاماهت و ادعاهاى غیر واقعى در قبال یک دیگر وعوامل و دست اندرکار برگزارى مسابقات اکیدا خوددارى کنند.

بدیهى است در صورت ارائه هرگونه اسناد و مدارک معتبر در خصوص ادعاهاى مطروحه، موضوعات مورد نظر توسط ارکان قضایى و حراست فدراسیون فوتبال مورد بررسى و پیگیرى قرار مى گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
همه میدونن امسال دارید چه کاری میکنید تا سوگولی بدرد نخورتون حداقل امسال بتونه جواب زحمات شمارو بده خخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار